úterý 28. srpna 2007

Brigáda, Anglie a zase B-T

Tak jsem právě byla násilně donucena vstát v osm hodin ráno, což je na můj zpřeházený režim docela vražda. Lehla jsem si sice už ve dvanáct, ale usnula až ve dvě, díky čemuž teď postrádám takovou tu drobnou věc jako je energie -_-.

A co že je vlastně důvodem toho strašlivého zločinu jako vstávání v tuto nekřesťanskou hodinu? Musím do vedlejšího města kvůli pracovní smlouvě na tu moji slavnou brigádu, která bude nejspíš příčinou toho, že od září nepovedu ani jeden volný den. Možná jeden, když mi vyjde volný pátek. Hezké vyhlídky na nový školní rok, co? Taky už se nemůžu dočkat, ale vzhledem k tomu, že mi mp-troska udělala na dobro pá pá a můj šatník je v horším jak dezolátním stavu, tak to hold budu muset nějak vydržet. V každém případě to vidím tak, že tento rok budu extra nepříjemná, tak se těšte.

Náladu mi nezlepšuje ani fakt, že Sarah Alex za chvíli odjíždí do Anglie. Ne, že bych pak umírala steskem po ní, to ne, ale docela nechutně jí závidím, jelikož jsem měla podle původního plánu jet s ní. Ještě minulé prázdniny jsem tomu fakt hodně věřila, jelikož jsme tohle plánovaly docela dlouho. Ale pak přišla má drahá matinka a předělala to na rodinný výlet s tím, že to pro mě tak bude lepší, neboť to pak celé zaplatí otec. Hmm, výsledek je myslím jasný nám všem >_< Při mém štěstí tam hošani z B-T zase provozují nějaké focení a ta mrcha Sarah je tam někde zná...uvidí T_T

Mno nic, život jde dál, takže si tu zlepšuji náladu svými milovanými Buck-Tick. Jak jinak taky, že? ^_^; Ani nevím kde nebo jak, ale podařilo se mi stáhnout nedávno do éteru vypuštěnou písničku Revolver z jejich nového alba, které by mělo vyjít někdy v polovině září (asi jediný důvod proč se na ten zatracený měsíc těším). Ta otázka "kde" by mě docela zajímala, protože si nejsem jistá, jestli jsem tam náhodou nepřehlédla další písničky. Jenže teď už to asi nevyhrabu x_X

V každém případě je to vcelku zajímavá písnička. Docela mě překvapila, protože je taková...zvláštní. Po tom, co se ven dostalo Rendezvous, jsem si udělala o novém cédé obrázek takový trochu popovější, pohodovější. Dlouho se mluvilo o spolupráci Hideho a Hisashiho, takže jsem si závěr neuměla dost dobře představit, ale pak se ke mě dostal seznam skladeb spolu s tím, kdo napsal texty a hudbu. Většina textů zase Atsushi a o hudbu se dělil Hisa-chan s Hidem tak, že Hide napsal celé čtyři písničky asi z patnácti!!! Koho překvapuje Hisashiho pojetí spolupráce? XD

Když si teď vedle sebe postavím všechny tři písničky z nového alba - totiž Rendezvous, Alice in Wonder Underground (nad kterou jsem se tu zapomněla rozplývat) a Revolver, tak se mi začíná rýsovat obrázek ne nepodobný albu Juusankai wa Gekkou. Zase mi přijde takové trochu bizardní a do gothu, akorát s tím rozdílem že tohle album nejspíš bude takovou zdivočelou verzí 13kai... Tohle totiž někdo prohlásil o písni Alice in the Wonder Underground a ono to perfektně sedlo nejen na ní, ale i na Revolver. Zdá se, že Rendezvous by mohla být něco jako oddychovější složka alba.

Taky mě docela zajímá, jestli B-T k novému albu vytvoří i nějaký nový klip, protože ty já ráda. Rendezvous byl takový vzdušnější, se šťastným podtextem plným optimistických nadějí. Alice byla...naprosto jiná. Myslím, že se díky názvu dá očekávat jistá inspirace Alenkou v říši divů, vlastně nejen jistá ale dosti zásadní. A to by nebyly B-T, kdyby tomu nedodali dosti zvrhlý podtón ^^; Je to celé takové temnější - trochu jako Romance, ale přitom úplně jinak - absurdnější, bizardnější. Pobíhá tam jakási Alenka, mladá nevinná dívka, a podivně a zvrhle vypadající přízrak, který se minimálně jednou k Alence přiblíží až podezřele blízko. Do toho se objevují záběry hošanů občas oblečených ve slušivých oblecích a občas zase ve slušivých oblecích s králičími hlavami. Ano, přesně tak. Čtete správně. Moje první reakce by se dala popsat asi takhle: "o_O ... OMG ... o__O ... OMGackt! ... o_____O .... WTF?!" Přiznávám ale, že kdby mě někdy napadlo představit si Alenku v říši divů v podání BT, tak by to vypadalo přesně nějak takhle ^^;

Já je prostě miluji! Fachají už 20 let a stejně ještě dokáží přijít s něčím novým nebo starým, předělaným tak že jen zíráte. *in love*

Ale to flákání fanservisu jim neodpustím >_<


Žádné komentáře: