pátek 17. srpna 2007

Bowling

Tak se mi zase jednou ozval Boss z mého ex-Ústavu (=zástupce ředitele z gymplu), jestli prý nechci jít na bowling. Když nepočítám jeho a svou ex-třídní, tak ta společnost sice byla nic moc, ale pak jsem si řekla, že by nemuselo být špatné zase jednou vyrazit mezi lid. Jen jsem se trochu bála, aby to nebylo příliš drahé, jelikož bych si ráda objednala jedny boty a korzet o celkové hodnotě 4 000,-, o finančně nákladném srazu lolitek příští týden raději nemluvit. Nakonec se mi ale finance podařilo nějak přerozdělit, takže se mohlo vyrazit. Zůstával už jen jeden problém - uvědomit si ve čtvrtek, že je čtvrtek, jelikož během dnů mého neustálého nic nedělání jsem začala tak trochu ztrácet pojem o čase XD

Naštěstí se mi to podařilo uhlídat a já ten den neprošvihla. Byla jsem nějaká chcíplá a tak jsem vstávala až ve tři, díky čemuž už jsem toho před odchodem moc neudělala (opět otcova první věta po mém probuzení : "Umyj nádobí!" apod. x_X). Přesvědčila jsem se však, že na aktuelce začnu dělat po návratu, protože stejně chodím spát až pozdě, což mi pak ovšem trochu nevyšlo.

Bylo mi řečeno, že sraz se koná v půl osmé před bowlingem. Samozřejmě mi příprava zase zabrala víc času, než s jakým jsem počítala a tak jsem sprintovala dolů do města, jak se dalo, abych zpoždění snížila co možná nejvíce. Když jsem dorazila, byla tam sotva polovina lidí, hrálo se až od osmi x_X Zabít...

Co se týče komunikace s lidmi, tak jsem si s nimi ze začátku vyměnila jen pár slov, aby se neřeklo, zaplatila poslední dluh do třídního fondu, vyfasovala dývko s fotkami a pak už se jen věnovala hře nebo Bossovi (hej, to není tak jak si myslíte! XDD ).

Jaj, tentokrát jsem hrála pěkně mizerně...Ne že bych tedy jindy byla mistr světa XD Myslím, že jsem to teď hrála tak po čtvrté, nemýlím-li se, takže malá omluva tu je, kdyby mi to nebylo úplně jedno.

I přes začáteční problémy s rozdělením družstva, kdy se po x-minutách dohadování nakonec sáhlo k losování a já se dostala do ryze mužského týmu (zase já x_X), se přeci jen stihly tři hry, při čemž mé skóre bylo -
  • 1. hra - 75
  • 2. hra - 75
  • 3. hra - 85
...jak říkám, děs a hrůza...jindy jsem mívala dvě slabší hry mírně přes 80 a tu lepší mírně přes 90. Hned je vidět, že jsem nebyla ve formě XDD

Akorát mě dneska děsně bolí pacička, jelikož vždycky hraji 12-kou, ke konci pak 11-kou. Jakmile si vezmu něco lehčího, tak mi to ještě před půlkou dráhy skončí ve žlábku x_X Bude zase trvat několik dní než budu moct pořádně hýbat s palcem T_T

Po hře jsme ještě chvíli poseděli a kecali. Samozřejmě jsem opět jak o život minerálkovala, čímž jsem si vysloužila hodně divných pohledů od našich pravidelných pivařů, pro něž to bylo něco nepochopitelného. Aby se neřeklo, tak jsem si pak přeci jen objednala jednoho rumíčka (mno jo, to já můžu). Mé průběžné propočítávání útraty bylo nakonec trochu zbytečné, jelikož se namísto tří drah objednávaly dvě a Boss za mě zaplatil pití (jsem zvědavá, jak to bude chtít vrátit XD).

A pak už hurá domů! Byla jsem celé odpoledne nějaká chcíplá, i když jsem spala vcelku dlouho, což mě docela štvalo, protože je to smůla takhle někam vyrazit v nespolečenské a unavené náladě x_X S tím ale asi nic nenadělám. Po menší noční procházce směr náš barák, kdy jsem šla svou obvyklou cestou (tedy samé tmavé zákoutí a nikde ani živáčka) jsem konečně dorazila domů, kde už mi bylo jasné, že z noční práce asi vážně nic nebude. V jednu jsem zalehla a spala spánkem spravedlivých až do úžasných pěti hodin ráno (wrauuuu!!), kdy jsem se z mě neznámé příčiny probudila a od té doby si to opakovala víceméně po hodině. Výsledkem toho všeho je, že jsem dnes ještě nepoužitelnější než včera x_X

Žádné komentáře: