sobota 25. srpna 2007

Blbci na ICQ a B-T dokument

1) Tak vám nevím, jestli jsem divná já nebo ti ostatní, ale když si na ICQ do profilu vyplním, že ovládám jen češtinu a angličtinu, proč mi lidi furt píšou v jiných světových jazycích? Doposud jsem takovouhle ignoranci přičítala jen Němcům, kteří zřejmě stejně jako lidé z anglicky mluvících zemí předpokládají, že jejich jazyk prostě musí všichni umět, ale zdá se, že stejným problémem trpí i Rusové. Zabít! >_<

2)
Konečně jsem se dostala k Sen-Sor, což je dokument o historii Buck-Tick, jenž byl vydán v rámci nějakého většího balíku DVD. Sice to bylo s anglickým dub a japonskými titulky (pro mě by to bylo lepší naopak), ale naštěstí mám o jejich minulosti něco málo načteno, takže co jsem nepochytila (a že toho bylo ^^;), to jsem si domyslela. Třebaže to dle mého není úplně celé, řadím to jako jejich věrný fanoušek mezi poklady, protože se zde nachází mnoho kvalitního obrazového materiálu z jejich prvních let (myšleno od roku 1987), což je něco nevídaného. Já osobně se vždy setkala maximálně se čtverečkovaným čímsi na Youtube.

Jedna věc ale potěšila mé srdce asi nejvíce - bylo tu tóóólik záběrů Atsushi x Hisashi!!! Možná tu pro své AMV, které snad i jednou dodělám, najdu dokonce celou minutu kvalitního sakra hodně sexy materiálu *pláče štěstím*. Asi bude něco pravdy na tvrzení, že se u nich dřív tenhle fanservis vyskytoval víc než teď, což je věčná škoda, protože tím zaručeně dokázali potěšit leckterou fan-girl a určitě i nějakého fan-boye ~_^ Chjo, chudák At-chan, v něm problém určitě není. To se nám spíš začal držet zpátky Hisashi T_T
Ta mužská ješitnost...x_X

Teď už ale poslední věc, týkající se Sen-Soru (že jste se báli sáhodlouhého rozplývání se jako minule ^_^). V jednu chvíli tam totiž At-chan hodil úúúplně nádherný úsměv!!! *100% fangirl-mode* Muff, kouknout se tak na mě, tak....ehm...radši nic ^^;


3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Njn, je to kočka :D

SarahAlex řekl(a)...

*slintá*
At-chane, já vím, proč jsem si tě zařadila do TOP 5.

T'Sal řekl(a)...

Anonym : Spíš kocour XD

SA: Kdyby se tak smál i na Hisashiho *in love*