středa 15. srpna 2007

At-chan vs. Fei-Long

Huh, tak jsem si u Glad na blogu prolítla její článek o jedné mangace a všimla jsem si tam souvětí :

"Nekreslí sice takové ultra sexy bishíky jako Ayano Yamane, při pohledu na něž jen němě slintám, místo toho se její bishíci blíží spíš reálným mužům asi tak nejvíc jak to jen jde, aniž by se z nich nestaly plechovky."

To mě trochu nadzvedlo ze židle, protože Ayano Yamane kreslí skutečné muže, naneštěstí však silně ohrožený druh! A tady je důkaz místo slibů (po kliknutí se zvětší):






Nebo jsem snad jediná, kdo vidí tu podobu?! *in love*

Škoda jen, že tenkrát Atsushi nevystavoval víc ze svého nebezpečného já, protože to by pak vypadal ještě líp (ano, to by určitě ještě šlo *devil*).

10 komentářů:

Gladness řekl(a)...

Jak uz jsem reagovala u sebe na blogu... Tohle sice je realny muz, ale s kilem make-upu!!! XDDDD To se nepocita!!!! XDDD A urcite jeste vylepseny photoshopem.... *zlomyslne* XDDD

T'Sal řekl(a)...

Pche, prostě si jenom nechceš přiznat, že mám pravdu. Na koncertech je jen těžko upravený photoshopem a viděla jsem dost jeho fotek z toho období, kde make-up nemá nebo jen hodně málo *plazí jazyk*

gladness řekl(a)...

Vis, co se rika..Laska je slepa... XDDDD No dobre, v tvem pripade laska asi ne, tak obdiv XDDDD *trucovite*

T'Sal řekl(a)...

Tak tohle se ti moc nepovedlo. Nezapomeň, že ke svým oblíbencům jsem ještě kritičtější než k těm neoblíbeným XD

gladness řekl(a)...

Co s tebou... At-chan je sice celkem peknej, ale kdyz se podivas na Fai-Longa, tak tam ten rozdil proste je... (kdyz nepocitam, ze jeden je realny a druhy kresleny XDDD) Nemuzu si pomoct... XDDD

T'Sal řekl(a)...

Jo je...Fei čas od času vypadá i jako plechovka, At-chan ne XD
Chjo, zase chlapi a zase se neshodneme...a já už myslela, že jsem dostatečně pozměnila tvé myšlení k obrazu svému a ono nic x_X

gladness řekl(a)...

Fei nevypada jako plechovka za zadnych okonosti!!!! *plamenny pohled* XDDDD

T'Sal řekl(a)...

XDDD
Čas od času je děsně ramenatej, i Ayano Yamane to někdy ujede...i když na Asamiho furt nemá x_X Jsem si to uvědomila až včera, když jsem prohledávala celou mangu kvůli Feiovým obrázkům a nevnímala text.

Alizbeta řekl(a)...

Achjo.. z těch obrazku mám chut jít ven a někoho znásilnitXD

T'Sal řekl(a)...

Alizbeta : jo, tuhle chuť mívám docela často XDD