neděle 1. července 2007

S.K.I.N. a já

V poslední době (co mi začaly prázdniny a já nemusím vůůůbec nic dělat) celé dny poletuji po netu. Právě díky tomu jsem začala stále častěji narážet na zmínky o projektu S.K.I.N., jehož existence mi snad i mohla raději zůstat utajena. Čtyři slavné osobnosti z japonské hudební scény se jednoho dne rozhodly, že se spojí a zapracují na něčem společném, což samozřejmě ihned vyvolalo vlnu nadšeného jekotu u mnoha jejich fanynek. Byli to Gackt, Miyavi, Yoshiki a Sugizo. Od Miyaviho jsem slyšela asi jen dvě písničky, jelikož se do něj teď zbláznila Sarah Alex, tak mi od něj hned něco prskla, abych posoudila. Příliš mě nezaujal. Hudba dobrá, ale špatný hlas - přišlo mi, že tomu něco chybí. Kdo je Sugizo naprosto netuším. Myslím, že jsem o něm slyšela zatím jen jednou a to ještě náhodou, z čehož vyplívá, že tihle dva mi příliš nevadí. Prostě jsou. Jenže teď je tu ta horší polovina S.K.I.N. Yoshikiho nemám ráda ze dvou důvodů. Jedním z nich, tím hlavním, který ho u mě okamžitě odepsal, je fakt, že zničil ty nejkrásnější fotky s At-chanem, jaké jsem kdy viděla. Nápad byl dobrý, ale Yoshiki se na nich tváří tak afektovaně, že je prostě nesnesu. Grrm. Tomu prostě nedokážu odpustit. Je to sice hloupý důvod proč někoho nesnášet, ale já tu přeci nikde netvrdím, že jsem racionální osoba. A za druhé mi přijde jako hysterka (a to není jen můj názor!). Nesnáším hysterické chlapy, střílela bych je na potkání!


A pak je tu i můj miláček Gackt. Kdysi jsem ho mívala ráda. Vždyť právě u něj jsem začínala s japonskou hudbou. Ještě bych tu někde měla mít jeho víceméně kompletní diskografii. O to víc se mi líbil v Malice Mizer ( i když Klaha éra je mi bližší). Nemůžu popřít, že ho jako zpěváka uznávám, protože má vážně pěkný hlas a to, co s ním dokáže vyzpívat, by mu mohl leckdo závidět. Kde je tedy problém? Problém je v tom, že v té době mi byla jeho osoba naprosto ukradená, zajímala jsem se jen o G'ho hudbu. Pak jsem ale potkala Merry, (dívčinu, která snad na můj blog nikdy nezavítá už jen kvůli té debatě o jejím milovaném Kamim) jež ho měla před jeho poslední plastikou nosu velmi ráda. Ehm...proč lhát, slova posedlost a zbožňování nejsou dostatečně výstižná. Právě tato osůbka do mě pak začala hustit všelijaká interview a show, v nichž se Gackt vyskytoval, a já začala poznávat jeho náturu, což byl jeho konec. Přijde mi jako malé děcko, které musí vyhrát i v té nejprimitivnější soutěži, a pokud ne, tak se třeste, protože přijde druhá Hirošima a Nagasaki! Nedej bože, aby ve všem nebyl tím nejlepším! Navíc mi přijde děsně arogantní, což by obvykle nevadilo, protože já takové lidi ráda. On je však arogantní tím špatným způsobem x_X.


Mno, tak snad mi s nimi dají Merry a Sarah Alex pokoj, protože jinak si od nich budu muset něco stáhnout a poslechnout, aby mi ty dvě nemohly říct, že je vůbec neznám, až začnu se svojí kritikou.


See you later space superstars!


PS: Autorka si je vědoma nebezpečí, jež jí hrozí, přijdou-li na tento příspěvek šílené (většinou v rozmezí 13 až 15 let staré) fanynky Yoshikiho a Gackta. Tímto za plného vědomí, při polovičním fyzickém a pražádném psychickém zdraví odkazuje celou svou sbírku „legálně“ nabytého majetku své mrtvole.



1 komentář:

Hannah řekl(a)...

Teda.. Kdo je Sugizo taky netuším.. xD Yoshikiho též nemám ráda, jako ty..
Akorát Gackta a Miyaviho.. uhm, no.. zbožňuju by bylo možná přehnané, možná výstižné.. to je jedno. Prostě mám jejich hudbu ráda, ale respektuji tvůj názor. Vím, že každý má jiný vkus, takže toho, kdo je nemá v lásce, nekamenuju a neurážím se kvůli tomu.. :) Naopak - jsem vděčná za každý názor druhého člověka, ať je jakýkoliv...
Docela jsem se rozepsala.. o.O Tak radši končím.. :)

P.S. Máš hezkej blog.. ;)