pátek 20. července 2007

Další interviw s B-T a ukecaný U-Ta

Tak jsem právě skoukla další interview s mými milovanými Buck-Tick. Bohužel jsem k němu nenašla žádný překlad, takže co se týče obsahu, nemám nejmenší zdání o tom, co tam probírali, ale stejně to byla zajímavá podívaná, protože se tu nečekaně rozkecali U-ta s Tollem. Většina interview, co jsem viděla, se odehrávala spíše tak, že mluvil hlavně At-chan, čas od času i Hisashi, a ostatní jen přitakávali nebo prohodili jednu dvě věty. Tady jsem si ale konečně mohla pořádně poslechnout i hlas obou brášků!





U-ta při tom rozhovoru působil velmi příjemně a nejvíc pohodově, což je mu podobné. Jen ta cigareta, co měl v ruce mi vadila. U-ta je prostě náš malý nevinný člen B-T, co nikdy nedělá nic špatného!*odmítá vzít na vědomí, že i on je jen člověk* Prostě mi to furt přijde jak pěst na oko XD. Wah, ale strašně se mi líbí ty jeho načechrané vlasy. Vypadá čím dál tím lépe *in love*




Na Tollovi bylo vidět, jak moc je nervózní, jelikož si neustále hrál s vlasy, což bylo značně obtížné a viditelné vzhledem k tomu, že je měl jako vždy vyčesané nahoru XD Ale bylo to roztomilé *když je nervózní, dělá to samé*.




At-chan působil jako během každého současnějšího interview. Málokdy ho je teď vidět, že by byl nervózní, obzvláště, pokud je ve společnosti celé skupiny. Hold už není tím plachým štěňátkem jako dřív. Zato začíná působit drobet nepřístupně. Vlasy měl zase trochu spláclejší, i když ne tolik jako to nosí teď. Už jsem se ale smířila s tím, že cílem jeho samého nebo jeho vizážistů je zvýraznit na něm to nejhorší a pak ho pustit mezi lidi x_X Trochu to ale vylepšil černým tričkem na tělo s krátkým rukávem, takže se nedá říct, že by nebylo na co koukat *devil*




Hisashi si jako vždy hrál s rukama, u čehož se musím vždycky smát, protože to svědčí o tom, že i takový...frajer..jakým se snaží být a jakým v mých očích skutečně je, má nějakou slabost. Byla jsem zde nesmírně vděčná za to, že se během interview dost často díval na tu ženu, která to tam vedla. Nevzpomínám si teď, jestli to dělá častěji nebo to byl jen ojedinělý případ, ale utkvělo mi v hlavě docela dlouhé interview, během něhož se neustále díval jen do země nebo někam do prázdna, vyhýbaje se očnímu kontaktu s tou, co interview vedla, nebo kamerou. Neuvěřitelně mě to deptalo, protože já sama mám ve zvyku dívat se na toho, s kým mluvím a totéž očekávám od ostatních. Být na místě té ženské, tak ho něčím majznu po hlavě x_X Ale jak říkám, tady si to naštěstí odpustil. Jinak tam seděl zabořený do sedačky, jako by se snad chtěl propadnout mezi matrace (což není při jeho tělesné konstituci zdaleka nemožné), zabalený v nějaké bundě, kterou bych si neváhala vzít do mrazů. Ale budiž. Když dokázal odehrát koncert v kabátě a nesložil se, tak proč ne. Začínám si o něm myslet, že je větší zmrzlík než já.




Tajně jsem celou dobu doufala, že když se tu takhle hezky rozkecali i U-ta s Tollem, tak se odváže i Hide. Ehm...zřejmě jsem naivnější než jsem myslela. Aby se neřeklo, tak na konci pronesl jednu větu a konec x_X Já vlastně do dnes nevím, jaký má hlas! A to klidně mohl být B-T zpěvákem! Grrm...jeho jediným štěstím je, že je na něm tenhle mrazák-přístup tak roztomilý XD





A to je pro dnešek vše, takže
See you later, space crazy fangirls/boys

Žádné komentáře: