sobota 21. července 2007

Aktivní období

Huh, je to divný, ale já dneska i pracovala. Když jsem včera konečně dodělala aktuelku na BL, která mi časově opětne vyšla, jak bylo původně v plánu, tak jsem si řekla, že by bylo fajn, kdybych koukla i na své zbylé stránky. O mých stránkách s povídkami se už ani nedá říct, že stagnují, jsou spíš v pokročilém stádiu rozkladu. Dneska jsem na ně tedy koukla a dala to trochu dohromady. Je ale pravdou, že mě v nejbližší době čeká radikálnější předělávání, protože jsem je psala ve svých netových začátcích a podle toho to taky vypadá. Málem jsem u jejich editace chcípla smíchy, když jsem viděla, jak jsem naprosto triviální problémy řešila tím nejkomplikovanějším způsobem, jaký lze vymyslet. Jasné, i teď mám do mága webu daleko a za pár let mě asi opět čeká značné pobavení, ale stejně...musím si poklepat po rameni nad tím, jaký pokrok jsem udělala a navíc úplně sama (což je zázrak, protože se to týká mě a něčeho, co vyžaduje logické uvažování x_X).
Při té příležitosti jsem tam také hodila pár nových věcí, které jsem před pár měsíci dopsala a uložila je k pozdějšímu přečtení. Kromě drabble slash povídky na B-T pod názvem Vstávej, jíž jsem již uveřejnila na BL, přibyly i další mé optimistické počiny - Život je jako valčík hovoří o dvou dívkách, z nichž každá očekává od vztahu něco naprosto jiného než ta druhá; Jen zapomenout pak patří do série Padlých andělů. I krutá pomsta se občas může stát spásným vysvobozením...Taky jsem přihodila jednu báseň, která mě napadla, když jsem sledovala Verte Aile od Malice Mizer. Jmenuje se Harlekýn a je inspirována scénou, v níž vystupuje Közi. Jen díky tomu jsem tu nudárnu hned nesmázla...tak dobře, tak díky tomu a Manovi jako šlapce XD

Taky jsem trochu mákla na stránkách o Buck-Tick. Strašně mě tam deptalo, že mi jdou odkazy hodně do hloubky. Například u překladů jste si museli otevřít nejdřív "Překlady", pak vybrat typ (jestli písně, časopisy atd.) a pak si vybrat příslušný článek x_X Dlouho jsem přemýšlela o tom, jak to vyřešit, ale napadlo mě jen vysunovací menu. Naneštěstí však o php či skriptech nebo co to je, nemám nejmenší ponětí, takže to byl docela problém. Nakonec jsem to po pár hodinách přeci jen dala dohromady za pomoci jednoho programu a vypadá to, že to vcelku šlape *raduje se jak malý harant*. Tedy až na jeden drobný detail x_X.
Vzhledem k tomu, že už mám vlastní PC, tak není problém s tím, co kam instaluji, takže jsem si sem hodila i Operu, abych věděla, jak uživatelé vidí moje stránky. Blue Love i T'Sal (konečně jsem nastavila kódování ^^;) se zdají být v pohodě, jak v IE, tak i ve FireFoxu a Opeře. Samozřejmě tu jsou menší rozdíly, ale nic katastrofického. Jako vždy jde zase o tabulky (nesnáším je!!!!!!). Pak jsem ale koukla i na B-T a na své zázračné menu a ono whuuups! Z mě naprosto neznámého důvodu Opera ignoruje nastavení šířky v jednotlivých polích menu. Kdyby alespoň ignorovala ty rozměry nějak logicky, ale ona hlavní okna roztáhla a podokna zase zúžila x_X. Upřímně říkám, že na to teď kašlu. Je mi líto, ale prostě nevím co s tím. Přežít se to dá, jen je to drobet...neestetické x_X

Huh, jsem si zase řekla, že to bude jen na pár vět a opět jsem se rozkecala ^^; Jak sednu ke klávesnici, tak se hold neznám XD
Takže...
See you later, Space webmasters and webmistress

Žádné komentáře: