pátek 8. června 2007

Pár nových věcí v mém životě

Wahá! Ani nevím, čím začít. Tak dobře, začnu věcí, která se B-T vůbec netýká. Těžko uvěřit, co XD Včera jsem totiž byla na poslední zkoušce u švadlenky, od níž jsem si konečně přinesla svoje první lolita šaty! Jsou tak krásné! Při obvyklém prohlížení internetových butiků jsem v jednom svém oblíbeném (Baby, the Stars Shine Bright) našla šaty, do nichž jsem se zamilovala na první pohled. Když jsem však konečně naspořila dost peněz, tak už byla nová sezóna a mé drahé, milované šaty v nenávratnu *cry* Nakonec jsem se ale rozhodla si je nechat ušít. A teď - po dlouhých, nekonečných měsících - je výsledek konečně na světě! Jsou ještě krásnější než jsem doufala, takže při nejbližší příležitosti vyrážím na procházku do města *in love* Ještě předtím si však musím udělat pár doplňků (podkolenky, pár blbostí do vlasů...), protože na těch v tomhle módním směru hodně záleží.
Teď už ale předběžné fotečky (žádná kvalita, v bytě byla rodina rozhodnutá zničit mi každou fotku, o kterou jsem s pokoušela, takže až bude klid, budou lepší x_X)

Další docela nákladnou věcí tohoto týdne je nová učebnice japonštiny, jež mi včera přišla. Fotřik se za maturu plácnul přes kapsu, takže jsem si mohla dovolit jednu sadu, k níž byla přiložena i dvě cédéčka. Celkově asi tisícovka, ale snad mi sedne víc, než ta od pana Krouského x_X

A taky jsem konečně získala novou singlovku od Buck-Tick a jeden jejich hóódně starý koncert s Arakim ^^

Žádné komentáře: