pátek 8. června 2007

Pár nových B-T věcí v mém životě

Konečně se mi do paciček dostal jejich nový singl Rendezvous! Jak už jsem psala dřív, tak první stejnojmennou písničku už mám delší dobu. Šlo však jen o rip z klipu na Youtube, takže kvalita nic moc x_X Ode dneška si ji však můžu pouště v high kvalitě, což už tady taky pilně činím. Kromě Rendezvous singl obsahuje také remake písně My Eyes & Your Eyes. Ta nová verze se mi líbí určitě mnohem víc než ta původní, protože mám radši At-chanův současnější hlas. To mladý pískle, jakým byl na začátku, mi sedne jen u některých písniček (a i ty by určitě byly lepší, kdyby je nazpíval znovu ^^) Co se týče zařazení v mém B-T žebříčku, tak ji nejspíš hodím někam ke Glamorous, jelikož to vypadá na jednu z těch náladu zvedajících písniček.
Zatím jsem ani jeden z textů nepřekládala, jen zběžně projela, ale obé se zdá být vcelku optimistickou záležitostí, což jen potvrzuje mé domněnky (kdybyste jen slyšely At-chanův hlas *in love*) Pravděpodobně se ale k překladu dostanu po albu Six/Nine, na němž teď dělám, třebaže mě trochu děsí, že oba texty psal Hisashi. Ne že by neměl hezké texty, prostě se mi jen strašně těžko překládají. Má totiž úplně jiný styl vyjadřování než já. Spíš mi sedne Atsushi (překlad alba 13kai wa Gekkou byl jedna báseň ^^).

Jestli jsem pochopila správně, tak se navíc objevily zprávy o novém připravovaném singlu Alice in Wonder Underground - už abych ho měla ^^

Na mém milovaném, ctěném a obdivovaném Live Journalu (myslíte, že si ho můžu vzít?) se dnes objevilo i jedno hodně staré video z doby, kdy byl s Buck-Tick (tehdejší Hinan Go Go) ještě Araki. Tenkrát neměli vlastní tvorbu, jen přejímali od ostatních. Ach bože, zrovna tu koukám na první část a chlámu se u toho XD Hisashi a U-ta se příliš nezměnili. Stejné pohyby, jen U-ta se tam ještě snaží hrát drsňáka, od čehož pak naštěstí upustil (ta jeho roztomilost je k sežrání). Hide tam zatím moc vidět nebyl (ostatně jako vždy x_X), ale pochybuji, že se v té době projevoval jako vřelý, usměvavý a přívětivý člověk, takže určitě taky žádná změna XD A At-chan za bicími...něco co jsem vždycky chtěla vidět, protože mi přijde jako někdo, kdo se k bicím prostě nehodí...možná tak kytara, ale ne bicí. Chudák tam vypadá nějak otráveně. A Araki...byla jsem na něho zvědavá, protože se o něm sotva ví, že existoval (a předpokládám, že stále existuje), plus jedna nebo dvě fotky. Netuším, jestli se to tak zdá jenom mě, nebo i ostatním fandům, ale podle mého to neuměl rozpálit. Hoch se sice čas od času pokouší show nějak oživit, ale furt je to takové trochu mrtvé. Ne, ne, At-chan je lepší a byl i ve svých začátcích. Ještě že Araki odešel (já vím, hoši, že to pro vás bylo smutný) a Atsushi šel tvrdě za svým, protože B-T, tak jak je znám dneska, jsou perfektní.

To je ale konec všem novinkám a já se musím vrátit zpět k Blue Love a tomu zatracenému novému vzhledu, jehož sedmou verzi už snad nebudu muset předělávat x_X

See you later, Space Rockers!

Žádné komentáře: