úterý 3. dubna 2007

Neko čelenka

...aneb to byl ve škole zase blázinec.

Tak mi konečně přišla ta neko čelenka, kterou jsem si objednávala. Vyhrabala jsem ji na jednom českém serveru, kde prodávali takové ty klasické kýčovité masky na maškarní a právě mezi nimi byla i tahle sada - tedy čelenka s kočičíma ušima, ocas a stříbrný motýlek. Poslední dvě zmiňované věci si mohly nechat, protože ty jsou, co se týče mě, zralé tak akorát na kontejner.

Jak jinak, dlouho očekávaný lísteček od pošty jsem našla až v pátek, když jsem přišla ze školy a to se mi zrovna moc zpátky do města nechtělo. Co se dá dělat, bude to muset počkat do pondělí. Beztak jsem měla poněkud hektičtější víkend, takže jsem na to skoro zapomněla.

V pondělí jsem po běžném vyučování vyrazila na poštu, přestože jsem se nutně potřebovala učit na odpolední seminář, kde jsme měli psát písemku z celé ekonomie. Jak už u mě bývá zvykem, konec (lépe řečeno poslední čtvrtinu) jsem se zase nějak nezvládla naučit. O to víc mě pak naštvalo, když jsem na poště zjistila, že to poslali na jinou poštu než na tu hlavní - na tu, která sice mému bydlišti byla blíž, ale za to nám tam přišly za celou tu dobu asi jen tři věci x_X Fajn, vrátila jsem se tedy zpátky do školy, abych odspeedmástrovala (nový termín pro rychlé - až moc rychlé napsání písemky) tu ekonomii, po níž mě čekala procházka na správný úřad a konečně i vyzvednutí balíku.

Spolu s neko čelenkou jsem si objednávala i vějíř. Stál mě sto korun, takže není divu, že byl plastový s čímsi co krajku připomínalo hodně vzdáleně, ale na pohled pěkný a já zatím na nic dražšího nemám a dlouho ani mít nebudu.
Co se samotné neko čelenky týče, posuďte sami:



Nevypadám roztomile? ^^ Po tom, co Sarah Alex obdržela tuhle fotku, začala mě přemlouvat, abych si ji vzala hned druhý den do školy, přestože jsem ji původně zamýšlela jako doplněk k lolita šatům. No, neměla s tím moc práce, takže bylo dohodnuto.

Ouška jsem si nasadila až ve škole. Ne snad protože bych se styděla, ale protože se ta roztomilá černá věc naprosto nehodila k bundě, kterou nosím. V každém případě bylo hodně zajímavé sledovat reakce lidí ve škole - totiž jejich překvapené pohledy ať už v negativním nebo positivním slova smyslu. Zatímco Sarah Alex z toho byla naprosto unešená (furt mi ty ouška ochmatávala, mrcha x_X), tak třeba jedna moje známá ze základky mě radši ani nepozdravila, dělala, že mě nezná. Nepřekvapilo mě to u ní XD Byla to zajímavá příležitost jak zkoumat reakce lidí, což já dělám strašně ráda. Navíc to chtělo nějaké nové drby, co se mě týče, jelikož jsem začínala mít pocit, že už se o sobě nedoslechnu nic nového XD

See you later neko girls and neko boys!

2 komentáře:

neko:3 řekl(a)...

skade mas tu celenku?:3

T'Sal řekl(a)...

Mám to tuším odtud - http://www.ceske-tradice.cz/eshop/cz/k391-tradice/ , ale netuším, jestli ji tam ještě mají ^.^