neděle 1. dubna 2007

LiveJournal

Na LiveJournal jsem přišla někdy začátkem roku. Tedy věděla jsem o něm mnohem dřív, ale nějak jsem neměla chuť ho řešit. V každém případě teď už vím, o kolik jsem přišla. K bližšímu zkoumání tohohle netového prostoru mě přivedl jak jinak než Buck-Tick, jelikož jsem při hledání informací narazila na jednu jejich tamější komunitu, v níž bylo plno japonsky-anglicky mluvících nadšenců a díky tomu i spousta překladů. Hlavně tedy textů písní, o kterých jsem předtím nenašla ani zmínku.
Jenže k čemu jsou mi překlady písní, jejichž mp3 se ještě nenachází v mém PC? Ano, i s tímhle pomohl LJ + komunita zaměřená na At-chana, kam jedna dobrá duše nahrála celou jejich diskografii, vyjma singlovek *T'Sal se klaní* Takže teď už mi chybí jen pár písniček, které splaším hned, jak se dokopu zjistit, které to vlastně jsou. Velkým zdrojem japonské hudby apod., se mi stala komunita jrock_uploads, jelikož je zde vážně spousta ochotných lidiček, co na požádání nahrají cokoliv.
Chtěla-li jsem však něco od B-T (lépe řečeno PVčka, záznamy z koncertů a podobný materiál) obrátila jsem se radši na Living on the net, další komunitu zaměřenou na B-T a šíření s nimi jakýmkoliv způsobem spojených záležitostí. Právě odtud mám minimálně jeden koncert a nesčetně PVček v ucházející kvalitě (jak jsem dřív mohla žít na Youtube?).

Dneska odpoledne, s vědomím že mě zítra čeká těžká písemka z ekonomie, jsem se opět věnovala bohulibé činnosti - tedy dělala cokoliv, co bylo všechno jen ne užitečné. Už ani nevím jak, ale najela jsem na LJ jedné dívčiny, která má B-T velmi ráda a často se o nich zmiňuje. Našla jsem na jejích stránkách dost komentářů k různým interview, z nichž jsem některá již viděla, ale nerozuměla jim. Škoda jen, že tam nedávala ucelené překlady *smutná* To jsem ale možná našla u někoho jiného. V každém případě bylo dost zajímavé číst její poznámky k různým obrázkům a pod. byť mi její komentáře občas přišly příliš vulgární (mě!). Navíc používala dost hovorové angličtiny, zkratek a Gackt ví čeho všeho ještě, takže jsem čas od času uvažovala, jestli vůbec ještě píše anglicky x_X
V každém případě mě tam zaujal komentář k jednomu interview, u kterého mě překlad ani tak nezajímal. At-chan, ještě s dlouhými vlasy takže někdy v rozmezí 91-93 roku, tam seděl vedle jednoho starého šeredného moderátora (nedávno jsem viděla jeden rozhovor s Gacktem, který byl o dost let později a ten moderátor tam je furt....a stejně ošklivý x_X) a o něčem se baví (neptejte se mě o čem). Když v tom se ten moderátor začne z ničeho nic jakoby smát, divně se sehne (snad jako by padal na zem) a přitom položí ruku na At-chanovo stehno. Nedá se říct, že by ji sundal nějak závratně rychle *vražedný pohled* V každém případě se At-chan začne také smát, ovšem takovým tím způsobem ah-bože-proč-zrovna-já a je na něm vidět, jak je mu to silně proti srsti. Chudák moje malá, ani se mu nedivím ;_; (pro zájemce ilustrující článek, video nenalezeno)

A ještě poslední odkaz - když jsem tak hledala výše zmiňované interview narazila jsem na další zajímavé (opět tedy nevím o čem se baví). Hisashi je tu vážně roztomilý XD Je to nejspíš poprvé, co ho vidím se takhle při nějakém rozhovoru smát, ba co víc, zdá se, že ho ta ženská na chvíli vyvedla z rovnováhy XD. Vážně kawai ^^


(smějící se Hisashi)


(At-chan zřejmě poznamenal něco proti Hisashimu)


(moderátorka chce něco po Hisashim, ale ten nepochopil)


(At-chan očividně ano a proto se Hisashimu směje)


(moderátorka tedy sáhne k názornému příkladu)


(Hisashi nakonec předvede po svém, není vidět,
ale na místo rozevřených dlaní měl ruce sevřené v pěst)

Žádné komentáře: