neděle 21. ledna 2007

Jak zemřel Kami z Malice Mizer

...aneb malá teorie jen pro silné povahy.

Jednou jsme se zase tak sešly se Sarah Alex na ICQ, takže už teď je každému, kdo někdy nějakou naší debatu zažil, jasné, jakého kalibru ta naše témata zase byla. Obě v současnosti procházíme jakousi Malice Mizer érou, kde nás obě velmi dojímá životní příběh tamnějšího bicáka Kamiho, který zemřel náhle ve velmi mladém věku. Jenže to bysme nebyly my kdybychom to vše nezvrátily do černého humoru, přestože ho máme vlastně rády.

Já : To zase někdy zkusím...si lehnout, abych se ráno neprobudila... :D

Sarah Alex : Kami by ti řekl, jak na to... kdyby...:D

Já :...kdyby se mu to nepovedlo :D

Sarah Alex : Ale třeba to bude vědět Gackt...:D

Já : "Čau, Gackte, heleď, nevíš jak to Kami udělal, že si lehnul a už se nepropral?" :D

Sarah Alex : Gackt si nenápadně odkašle, hlavou mu proběhne vzpomínka na jejich poslední vášnivou noc a pak řekne, že ne:-D
Teď mě napadla převratná teorie:-D Mám pocit, že Kami zemřel, už když mu Gackt tančil striptýz:-D
(Vysvětlení: Gacktův tanec bych přirovnala ke kombinaci žaludečních křečí a infarktu. Pro lepší pochopení doporučuji tento odkaz )

Já : Jo, myslím, že to je o dost pravděpodobnější, vzhledem k tomu, že je Gackt jen chlap :D

Sarah Alex : *G tančí, K sedí na posteli* "Teda, Gackte, nech toho..." *výbuchy smíchu* "Vážně, říkám ti, přestaň s tím striptýzem, jinak umřu smíchy..." :-D :-D :-D

Já : "Vydrž ještě chvilku, teď přijde závěr!"..."Kami?...Kami!"

Sarah Alex : "Kami, ty to jen hraješ, viď? Pojď ke Gacktíkovi..." :-D

Já : Hmm...myslíš, že si Gackt ještě užil, než odešel a začal zatloukat svou návštěvu? :D

Sarah Alex : Myslíš, že to chceme vědět:-D?

Já : Hmm...nevím...asi na mě začínáš působit, jelikož mi to zas tak moc nechutné nepřijde...když byl Kami ještě teplej :D
(poznámka autora: U Sarah Alex se čas od času stanou oblíbenci již mnoho let mrtví týpci, kterým padá hlava, viz. film Ospalá díra)

Sarah Alex : No, jsem ráda, že na tebe tedy nemusím brát ohledy:-D
"Když jsi konečně teplej, Kami..." :-D

Já : "Já věděl, že jednou ty ledy povolí..." :D

Sarah Alex : "A můžu být nahoře?" :-D

Já : "Hmm...mlčení znamená souhlas, tak se otoč brouku..." :D

Sarah Alex : "Bože, Kami, jsi tak těsný!!!" :-D (věta bez níž se neobejde žádné yaoi)

Já : "Ty jsi snad ještě panic!" :D (druhá věta bez níž se neobejde žádné yaoi)

Sarah Alex : "Teda, a jak pěkně držíš..." :-D

Já : "hmm, a uměl bys roztáhnout nohy trochu víc?" *křup* :D

Sarah Alex : Jé, ty ses neudělal? No, nevadí..." :-D

Já : "Tak to zkusíme ještě jednou..." :D

Sarah Alex : "Teda, Kami, s tebou to je jako se ženskýma, taky se mi žádnou nepodařilo dovést k orgasmu." :-D

Já : "Nemohl by ses alespoň pokusit ječet, když už nic?" :D

Sarah Alex : "A můžeš se přestat tak blbě tlemit?":-D

A to je konec přátelé, jelikož na tohle už se vážně nedalo pokračovat. Ne, když jsem se na zemi svíjela smíchy. Takže se mějte fajn a nechte si zdát pěkné sny ^^

See you later, space necrophiles

Žádné komentáře: