čtvrtek 26. ledna 2006

Založení blogu a má současná nálada

Tak fajn, je to tady. Rozhodla jsem se založit si blog. Nejspíš si tu budu jen plácat játra, jelikož již vedu dvoje stránky, které mi svými aktualizacemi (spíše nepravidelně než pravidelně) způsobují srdeční kolabs.

No, podle času je očividné, že jsem zůstala doma, namísto toho, abych šla do školy, ale to už se tak v zimě stává. Tak si tu teď hezky sedím u compu, poslouchám nádherně depresivní 7. písničku z pro mě neznámého alba od Placebo (snad se to tak píše) a náladu mám někde v tahu. Tyhle svoje pracovní krize fakt nesnáším. Už mi trochu leze na nervy, jak mám práce nad hlavu, jelikož mě čeká další překlad Count Caina, práce na stránkách, doplnit si sešity do školy...Ne, teď vážně. Dělám to ráda (tedy až na to poslední), i když se tak vlastní vinou kolikrát dostávám do časového presu, ale možná už bych bez toho nemohla ani žít. Třeba potřebuji, aby se mi v životě střídala líná období, kdy jen celý den zírám do stropu, s těmi, kdy nevím, co dřív udělat.

Hmm, že vás prý nudím? Tak to nečtěte! Vždyť je to moje zpovědnice ;)

Teď už ale do práce, nebo dneska fakt nic neudělám ^^

Žádné komentáře: