pátek 27. ledna 2006

Mé oblíbené citáty

Směs citátů, které mě zaujaly a které jsem si hlavně nezapomněla poznamenat XD

- Vrána:
  • Jak nádherná je Smrt. Smrt a její bratr spánek.
  • Strach je pro nepřítele. Strach a kulky.
- Amber:
  • „A jak jsi napálil Caina. Ještě teď tě nenávidí…“
    Usoudil jsem, že nejsem zrovna moc oblíbený. Nevím proč, ale potěšilo mě to.
    Devět princů Amberu
  • Věřil jsem mu jako bratrovi. To jest ani za mák.
  • Tvrdil jsem sice vždycky, že chci umřít v posteli, ale představoval jsem si to tak, že mě jako starého pána rozšlápne slon při milování.
    Devět princů Amberu
  • „A vzbuď mě, jedině kdyby nastal konec světa, a to ještě s obzvlášť zdařilými speciálními efekty.“
    Merlin, Princ Chaosu

- Gundam Wings:
  • Bůh Smrti zní lépe než masový vrah nebo hrdina.
  • Černá není jen volba módy, je to styl života.
  • Pokud se máš někdy odebrat do horoucích pekel, nezapomeň sebou vzít co největší možný doprovod.
  • Je to absolutně v pořádku, pokud na svém prvním rande svého vyvoleného postřelíš. Nejlépe 2x...aby si byl jistý tvými city.
- Noční klub:
  • Nevíš-li, co dál, je dobré si utřídit priority.
  • Kdo se nebojí, prohraje...
  • Nikdy neprozrazuj své výhody, pokud to není životně nutné.
  • Nepřítel si musí myslet, že jsi zlomený.
- V tom je ta potíž se špatnou pověstí. Ať děláš, co děláš, vždycky upadneš v podezření (Jack, Pán stínů)

- Toť kletba doby, že pomatení vedou slepce (W. Shakespeare, Král Lear)

- Hned, když se narodíme, pláčeme, že jsme přišli na to velké jeviště bláznů (W. Shakespeare)

- Laskavost je jen maskou pro krutost

- Láska a romantika jsou bezcenné plýtvání časem a energií (Muraki, Yami no Matsuei)

- Láska je iluze (Muraki, Yami no Matsuei)

- Člověk má v životě na vybranou jen jednu ze tří cest - zločinnost, práce nebo šílenství.

- Optimista si myslí, že žije v tom nejlepším možném světě, jaký může být.
Pesimista se obává toho, že tomu tak skutečně je.

- Pesimista je jen dobře informovaný optimista.

- Inteligentní žena má miliony nepřátel - muže.

- Někdo žije šťastně až do Smrti, někdo až po Smrti.

- Mnozí si myslí, že Smrt je krutá, ale mýlí se, protože Smrt je jedinou spravedlností na světě, je osvobozením od bolesti. A já? Já jsem ta bolest!

- z Gilmorových děvčat :
Rory: Mami?!
Lorelai: Ahoj!
Rory: Kam by šla šestnáctiletá holka, aby se pobavila?
Lorelai: Aah, to je dost smutný, že se na tohle musíš ptát mě!

Žádné komentáře: